Publicitat
Publicitat

EL FUTUR DE LA TV

La cadena prepara una programació que només es veurà als seus locals

McDonald's 'cuina' ara una televisió

A banda de BigMacs, patates i amanides, McDonald's servirà aviat també programació pròpia de televisió. El pla començarà als EUA, abans d'estendre's als 33.000 locals que té la cadena al món.

La cadena McDonald's prepara la sortida del seu canal televisiu propi aviat, que només es podrà veure als seus restaurants, començant pels dels Estats Units. No es tracta en absolut del clàssic bucle d'anuncis de menús: el gegant hamburgueser s'ha aliat amb un dels gurus televisius del país, Mark Burnett, per tal de desenvolupar una oferta original, amb programes esportius, preestrenes de pel·lícules i altres continguts familiars. La divisió estatunidenca de la BBC també participa en el projecte. En un món d'audiències segmentades, tenir un públic captiu com el que diàriament visita algun dels 33.000 locals de McDonald's és llaminer.

L'operació s'emmarca dins d'un pla per renovar la comunicació amb els clients. Es busca una connexió més directa que estalviï els mitjans tradicionals, que habitualment feien d'intermediaris. 800 restaurants de Califòrnia seran els primers a tastar els nous continguts. S'espera que mensualment s'arribarà a vora 20 milions de persones, la qual cosa serà una de les audiències més destacades de la regió.

Un minut i mig de publicitat

La programació inclourà una hora diària que es repetirà en bucle. Vuit minuts es dedicaran a la publicitat, dels quals només un i mig l'ocuparà la marca McDonald's (tot i que alguns dels reportatges posaran l'accent en les accions filantròpiques de la cadena d'hamburgueses). La idea és dissimular que es tracta d'un canal corporatiu, ja que un altre dels objectius laterals de la iniciativa és convertir els McDonald's en llocs on el client s'està més estona (i, per tant, és més susceptible de visitar amb la família o els amics).

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT