Publicitat
Publicitat

tecnologia

Microsoft llança una campanya publicitària contra Apple

La companyia de Bill Gates ha creat una pàgina web on compara els preus dels ordinadors amb sistema operatiu Windows amb els dels dispositius Apple. La campanya vol mostrar la competitivitat de Windows a nivell qualitat-preu

L'augment de la popularitat d'Apple els darrers temps ha fet que Microsoft, la companyia fundada pel magnat informàtic Bill Gates i el seu soci Paul Allen, hagi passat a l'acció.

L'última campanya publicitària de Microsoft consisteix en una pàgina web que compara els preus dels ordinadors amb sistema operatiu Windows amb els dispositius Apple.

La companyia encapçala la pàgina amb el missatge “Navegar per internet o navegar per Hawaii” i mostra una imatge d'un PC amb una taula de surf i un collaret Hawaià.

La pàgina ofereix una taula comparativa entre els models d'ordinadors Apple ( MacBook 13, MacBook Air 11, MacBook Air 13, MacBook Pro 13, MacBook Pro 15, MacBook Pro 17, iMac 21.5, iMac 27) i diversos dispositius de les firmes HP, Sony, Samsung, Asus, Dell i Toshiba, que utilitzen sistema operatiu Windows.

Sota el lema Do the Math (fes els càlculs), la pàgina permet comparar prestacions com la mida de la pantalla, el processador o la memòria RAM dels dispositius, mostrant en primer terme la diferència de preu que hi ha entre Apple i les altres firmes informàtiques.

Els usuaris que queden convençuts amb la compartiva, tenen l'opció de comprar els ordinadors amb sistema operatiu Windows directament des de la pàgina web.

Avui s'ha fet públic un estudi que situa Apple com la companyia més valuosa del món, desbancant Google. Segons l'estudi Brandz de l'agència Millward Brown, el valor d'Apple s'enfila fins els 153.000 milions de dòlars, gairebé la meitat de la capitalització de l'empresa. El mateix estudi situa Microsoft en la cinquena posició del rànquing, darrere de la multinacional d'informàtica IBM.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT