Publicitat
Publicitat

AUDIOVISUAL

Miquel Rutllant, nou director general de Lavinia

El seu nomenament és el canvi més important dins l'organigrama del grup, que ha reestructurat el seu equip directiu dos mesos després de desvincular-se del grup Vértice 360º

Miquel Rutllant ha estat nomenat nou director general del grup. És el canvi més important dins l'organigrama del grup, que ha reestructurat el seu equip directiu dos mesos després de desvincular-se del grup Vértice 360º. La prioritat ha estat recuperar el funcionament normal de totes les empreses, reorganitzar l’acció comercial i reordenar la situació financera de la companyia. A Rutllant li correspondrà la gestió del dia a dia i la coordinació de l’equip.

Jaume Teodoro ha passat a ser el vicepresident corporatiu, informa Lavinia en un comunicat. Per potenciar aquest posicionament al mercat, s’han creat tres línies de direcció transversal. La direcció de Desenvolupament de Negoci, al capdavant de la qual hi ha Lluis Garriga, una direcció Financera liderada per Iñigo Ruiz de Velasco i la direcció de Marketing Estratègic, que assumeix Albert García Pujades.

Dins les àrees de negoci, Joaquim Cardona és el nou director del negoci interactiu, Jordi Ferrerons segueix dirigint l’àrea de continguts i Miquel Rutllant compatibilitzarà la seva nova responsabilitat amb la de director de l’àrea de serveis audiovisuals.

D’altra banda, Ginés Alarcón, qui fins fa uns mesos era vicepresident de Lavinia, s’incorpora al consell assessor del grup.


Més continguts de