Publicitat
Publicitat

La marca de cervesa servirà vins d'arreu del món per copes i els cobrarà "per centilitres" perquè vol "democratitzar" el vi i apartar-lo de "l'esnobisme"

Moritz inaugura un bar de vins a Barcelona

Moritz aposta pel vi. Una marca que tothom relaciona amb la cervesa s'endinsa ara en el món dels vins al mateix temps que continua lligada a la gastronomia moderna però accessible del xef Jordi Vila .

La Fàbrica Moritz de Barcelona obre un nou espai a l'interior: Bar à Vins. Una petita barra amb sommeliers que aconsellen i escolten els dubtes de qui vol saber-ne més de vins sense caure en "l'esnobisme". Per aconseguir que aquest plantejament del bar sigui una realitat, cobrarà "per centilitres" el vi servit, cosa que ha de fer més barat el compte al local barceloní.

A banda d'una llista de més de 40 referències i més de 400 ampolles, l'establiment també tindrà una carta pròpia de menjar. Tot i això, els vins també es podran prendre en altres espais de la mateixa fàbrica. Amb un porró per logotip, volen tornar el vi al poble i situar-se com el lloc on passar de fan de la cervesa a fan del vi. És a dir, el punt en què alguns joves es poden fer una mica grans i canviar -o afegir- alguna altra begudes al seu repertori habitual, sense quedar-se amb la butxaca buida.

Es tracta d'un intent de "transgressió sense pèrdua de rigor", assegurava ahir a la nit Albert Castellón , director general de Moritz. L'any i mig de feina que els ha costat preparar el bar es va veure recompensat en una inauguració farcida de professionals de l'enologia i de la restauració, i alguna cara coneguda, com la de Joan Laporta . El ple era absolut: a la Moritz no es va notar la vaga de TMB.

Amb el passaport que repartien als convidats i que permetia viatjar pel món dels vins i per les diferents taules de la presentació, tothom somreia mentre provava els vins que es podran trobar al local. Tot i això, Moritz no es tanca fronteres i preveu obrir al novembre un altre restaurant, i més endavant una botiga. A més de ser un lloc a tenir en compte per als de casa, Moritz també vol ser "referent turístic".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT