Mèdia 06/03/2015

Movistar TV ha triplicat el nombre d'abonats en un any

Ha passat de 600.000 clients a 2 milions des que ofereix la Fórmula 1 i MotoGP, i aspira a arribar als 6 milions

Ara
1 min
Movistar ha presentat la seva cobertura de la Fórmula 1 i MotoGP per al 2015

BarcelonaMovistar TV ha tret profit dels drets d'emissió dels Mundials de Fórmula i de motociclisme, si més no pel que fa al nombre d'abonats. Segons ha explicat aquest divendres al matí el director de continguts esportius de la plataforma, Sergio Gil, la televisió de Telefónica ha multiplicat per més de tres el seu nombre de clients en un any, i ha passat dels 600.000 que tenia el març de l'any passat –just abans de començar a oferir aquestes competicions– als 2 milions actuals. Tot i així, la plataforma encara està lluny de l'ambiciós objectiu que s'ha proposat: arribar als 6 milions d'abonats d'aquí tres anys.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Gil ha donat aquestes xifres durant la presentació de la cobertura de Movistar TV de la temporada 2015 de Fórmula 1 i MotoGP, uns esports que, en bona part, són responsables del creixement d'aquesta televisió. "Fa un any teníem el somni de fer que les curses es veiessin com mai s'havien vist. Ara el somni s'ha complert i s'ha més que triplicat el nombre de persones que han pujat al tren del segle XXI", ha remarcat Gil, que considera que el plantejament de Telefónica en impulsar canals monotemàtics de Fórmula 1 i de motociclisme ha creat una "tendència mundial" i que ara altres plataformes estan seguint aquest mateix camí. "El temps ens ha donat la raó", ha dit Gil.

stats