Publicitat
Publicitat

INTERNET

Neix Bananity, la xarxa basada en amors i odis

Definir-se a partir del que els agrada o els disgusta i, a partir d'aquí, conèixer gent amb qui comparteixin afinitats i descobrir altres coses que els podrien agradar. Això és el que proposa als seus usuaris la xarxa social Bananity, que ahir es va presentar oficialment a Sant Cugat, amb la presència d'Andreu Buenafuente, que va acompanyar els dos creadors de la plataforma, els joves emprenedors Pau Garcia-Milà i Sergio Galiano. Qualsevol cosa, des d'una persona fins a una pel·lícula, un plat o una activitat quotidiana, pot ser susceptible de convertir-se en un bananity -conceptes a valorar en positiu o en negatiu-, amb l'objectiu que la xarxa s'acabi convertint, en paraules de Garcia-Milà, en un "majordom" virtual que "no només suggereixi restaurants", sinó que orienti "sobre molts aspectes del dia a dia".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT