Publicitat
Publicitat

FICCIÓ

Neox pren 'Padre de familia' a La Sexta

La sèrie d'animació nord-americana Padre de familia passa de La Sexta a Neox. El canal de Planeta s'apodera així de les tres ficcions satíriques de Seth MacFarlane, ja que ja disposava d'American dad i de The Cleveland show . Neox farà possible tornar a seguir la vida quotidiana dels Griffin i els seus veïns des del primer episodi.

La compra dels drets d'emissió de la sèrie per part del grup d'Antena 3 és conseqüència de la fusió entre els dos grups. Planeta manté la veu cantant en el procés, i ara ho demostra quedant-se amb l'exitós espai que oferia La Sexta.

Neox, un canal que va néixer com l'aposta d'Antena 3 per als joves en el seu múltiple a la TDT, aconsegueix amb Padre de familia la peça que li faltava. Antena 3 fa anys que emet The Simpsons als migdies, abans dels informatius.

Èxit internacional

Padre de familia ha rebut diversos premis internacionals, així com el reconeixement dels espectadors. Tres Emmy entre el 2000 i el 2007, una difusió planetària i una audiència que s'ha mogut entre els 4,5 i els 8 milions d'espectadors als EUA en justifiquen la reemissió. Padre de familia no es l'única aposta. Ahir Neox va estrenar la tercera temporada de The Cleveland show i la setena d' American dad, en capítol doble i des de les 22 hores.

The Cleveland show és un spin-off de Padre de familia . El Cleveland, veí dels Griffin, de jove havia estat enamorat de la Donna. La ficció comença quan Cleveland diu a la Donna que sempre l'estimarà i que si les coses no surten bé amb l'home amb qui s'ha casat, ell el substituirà.

Al setè lliurament d' American dad , el Roger, l'extraterrestre que viu amb la família protagonista, viatja al Pròxim Orient. A més, per donar suport a les tropes, l'Stan aconsegueix una cosa que li permet rejovenir i la Hayley adopta un nadó que resultarà ser un dimoni.

La sèrie, una comèdia emesa per Fox als EUA, representa subversivament les obsessions d'un pare ultranacionalista nord-americà i com la seva família intenta sobreviure a la seva companyia.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT