Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

Nokia tanca la porta

Al cap de tres anys i de milions d'euros dedicats a popularitzar Ovi ( porta en finlandès) com a marca genèrica dels seus serveis d'internet, Nokia ha comunicat que a partir d'aquest juliol començarà a abandonar la denominació citada i tornarà a fer servir la marca matriu Nokia, en una transició que durarà fins a finals del 2012.

Ovi ofereix serveis de descàrrega de música (onze milions de cançons), aplicacions mòbils (40.000 títols), missatgeria (uns deu milions de bústies de correu electrònic), mapes i navegació i sincronització de dades, tots accessibles des del telèfon i des de l'ordinador. Com que no han aconseguit estendre l'ús de tot aquest catàleg als propietaris de mòbils d'altres marques, no tenia cap sentit mantenir dues marques separades.

La notícia del canvi arriba el mateix dia que el rumor que Microsoft negocia la compra de Nokia per 30.000 milions. Sembla improbable que la firma finlandesa torni a dedicar-se a fabricar botes de goma, però qui ho ha dit és el mateix bloguer rus que va anticipar que l'empresa passaria del sistema operatiu Symbian al Windows Phone de Microsoft, i bé que al febrer es va fer realitat. Hi estarem atents.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT