Televisió
Mèdia 15/11/2011

'La Noria' es queda sense anunciants

El programa presentat per Jordi González ha perdut els dos darrers anunciants que li quedaven

Ara
1 min
L'entrevista a la mare del Cucova registrar dissabte un 15,1% de quota de pantalla, per sota del partit entre el Reial Madrid i la Reial Societat, amb un 24,6%.

BarcelonaLa Noria s'ha quedat sense anunciants de cara al programa de dissabte. Dues marques de productes de neteja que tenien pactats anuncis al programa de Jordi González han decidit que no s'emeti la seva publicitat. Malgrat que el programa s'ha quedat sense talls publicitaris, Telecinco ha anunciat que "no hi haurà cap moviment a la graella". Els anunciants s'han anat retirant arran de la polèmica per l'entrevista a la mare de Cuco, condemnat per l'encobriment de l'assassinat de Marta del Castillo.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Les marques Protno i WC Net han estat les dues últimes de comunicar que es retiraven del programa. Les van precedir Vitaldent, Wilkinson, Donuts o El Corte Inglés, i en primera instància Campofrío.

Jordi González, qui va rebre dilluns el premi Protagonistas a millor presentador de 2011, ha assegurat que "la publicitat tornarà, perquè el temps ho posa tot en el seu lloc". El conductor de La Noria va atacar en una entrevista concedida a El món a RAC1 el blogaire Pablo Herreros, que va iniciar la campanya contra el programa publicant una relació d'anunciants al seu web. González va dir d'Herreros que havia estat redactor d'Espejo Público, programa d'Antena 3. El presentador va apuntar als interessos privats de competidors la repercussió de l'entrevista a la mare de Cuco.

stats