TELEVISIÓ
Mèdia 03/11/2011

La Noria es ressenteix de la seva polèmica entrevista a un imputat al cas de Marta del Castillo

Retirada d'anunciants –de moment Puleva, Campofrío i Bayer– i una àmplia polèmica a Internet i les xarxes socials, entre les conseqüències

Natalia Araguás
1 min

BarcelonaL’entrevista de La Noria de dissabte passat a la mare d’El Cuco, condemnat per encobrir l’homicidi de Marta del Castillo, està passant factura a Telecinco. La Fiscalia de Sevilla va solicitar ahir al Jutjat de Menors número 3 que intervingui els prop de 10.000 euros que hauria cobrat la mare de l’imputat per la seva presència al plató. El propòsit és que aquests diners contribueixin a pagar els 414.908 euros d’indemnització imposats a El Cuco per les despeses de trobar el cos de la jove al riu Guadalquivir. A més, alguns anunciants de La Noria han decidit retirar la publicitat del programa: és el cas de Campofrío, Puleva i Bayer. Responen així a la campanya d’Internet “Aquestes són les marques que van patrocinar a la mare d’un criminal”, engegada al seu blog per l’expert en marquèting Pablo Herreros.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La polèmica entrevista tampoc no va aconseguir ser líder al prime time de dissabte. Un total de 1.935.000 televidents van estar pendents d’ella, un 15,1% de quota de pantalla, molt per sota del 24,6% (4.200.000 espectadors) del partit Reial Societat-Reial Madrid. En canvi, està tenint una gran repercussió per la cadena, tant econòmica com de prestigi.

stats