La Noria es ressenteix de la seva polèmica entrevista a un imputat al cas de Marta del Castillo
Retirada d'anunciants –de moment Puleva, Campofrío i Bayer– i una àmplia polèmica a Internet i les xarxes socials, entre les conseqüències
BarcelonaL’entrevista de La Noria de dissabte passat a la mare d’El Cuco, condemnat per encobrir l’homicidi de Marta del Castillo, està passant factura a Telecinco. La Fiscalia de Sevilla va solicitar ahir al Jutjat de Menors número 3 que intervingui els prop de 10.000 euros que hauria cobrat la mare de l’imputat per la seva presència al plató. El propòsit és que aquests diners contribueixin a pagar els 414.908 euros d’indemnització imposats a El Cuco per les despeses de trobar el cos de la jove al riu Guadalquivir. A més, alguns anunciants de La Noria han decidit retirar la publicitat del programa: és el cas de Campofrío, Puleva i Bayer. Responen així a la campanya d’Internet “Aquestes són les marques que van patrocinar a la mare d’un criminal”, engegada al seu blog per l’expert en marquèting Pablo Herreros.
La polèmica entrevista tampoc no va aconseguir ser líder al prime time de dissabte. Un total de 1.935.000 televidents van estar pendents d’ella, un 15,1% de quota de pantalla, molt per sota del 24,6% (4.200.000 espectadors) del partit Reial Societat-Reial Madrid. En canvi, està tenint una gran repercussió per la cadena, tant econòmica com de prestigi.