Publicitat
Publicitat

Audiències

1.248.000 catalans segueixen el debat

La 1 va ser l'opció prioritària dels espectadors catalans i va aconseguir un 20,7% de quota

El cara a cara entre Mariano Rajoy i Alfredo Pérez Rubalcaba va ser seguit per un 34,9% dels catalans que ahir a la nit miraven la televisió, i va aconseguir 1.248.000 espectadors. La majoria, 741.000, van veure'l a través de La 1, que va aconseguir un 20,7% de share. La segona opció, molt lluny, va ser La Sexta, amb 208.000 espectadors i un 5,8% de quota de pantalla, mentre que Antena 3 va quedar-se amb 197.000 seguidors (5,5%) i Cuatro amb 102.000 (2,9%). Mentrestant, TV3 va aconseguir 764.000 espectadors i un 19,9% de quota de pantalla amb Crackòvia, i 784.000 seguidors i un share del 22,1% amb El convidat, que va ser el programa més vist del dia a Catalunya.

El debat va aconseguir una audiència massiva entre els espectadors espanyols, i va arribar al 54,1% de share entre totes les cadenes que el van emetre. Pràcticament dotze milions de persones van estar-ne pendents, la majoria dels quals a través de La 1, que va reunir 5.485.000 persones al conjunt de l'Estat i va obtenir així un 24,8% de quota de pantalla.

Per darrere de la cadena pública van quedar Antena 3 (2.071.000 espectadors i un 9,3% de share), La Sexta (1.346.000 seguidors i un 6,1% de quota) i Cuatro (que va reunir 949.000 persones i va aconseguir un 4,3% de share). La resta d'espectadors van repartir-se entre les vuit cadenes autonòmiques que el van oferir –principalment Canal Sur, amb 295.000 espectadors, i Telemadrid, amb 250.000– i altres cadenes minoritàries, com Intereconomía o 13TV.

Telecinco, l'única generalista que no va oferir el cara a cara, va aconseguir, a Espanya, el millor resultat de la temporada per a CSI, amb 2.425.000 espectadors en el segon capítol, que va obtenir una quota de l'11,2%. El primer, que va coincidir amb l'inici del debat, van veure'l 2.046.000 persones (un 8,9% de share).

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT