Publicitat
Publicitat

TELEVISIÓ

El PP denuncia tracte de favor de TVE a Rubalcaba i discriminació a Rajoy

A cinc setmanes de les eleccions generals, el partit critica que Rubalcaba sortís 33 minuts en directe al Canal 24 hores i Rajoy 11 minuts en diferit

Nova acusació de “manipulació” dels populars a TVE a cinc setmanes de les eleccions generals. El portaveu del PP a la Comissió de control de RTVE al Congrés, Ramón Moreno, ha denunciat avui un suposat tracte de favor del Canal 24 hores de TVE al candidat del PSOE a la presidència del govern espanyol, Alfredo Pérez Rubalcaba, en detriment del popular Mariano Rajoy.

En un comunicat, Moreno ha criticat que el Canal 24 hores ha emès íntegrament i en directe la intervenció de Rubalcaba a Ferraz, mentre que "només ha emès una petita part" de la intervenció de Rajoy a Salamanca i en diferit. D'acord amb els seus càlculs, “Rubalcaba 33 minuts en directe i Rajoy 11 minuts i en diferit".

Segons el dirigent popular no és la primera vegada que passa i cal denunciar "el partidisme sectari del cap dels serveis informatius de TVE".

"Aquí hi ha un responsable amb nom i cognoms que ha d'assumir aquest tipus de lamentables decisions", ha afegit.

Al seu judici, "el que ha passat aquest matí és un fet provat i reconegut" i "els mateixos treballadors han fet arribar al Consell d'Informatius la seva disconformitat davant d'aquest despropòsit".

Els populars proscriuen periodistes, segons Chacón

La candidata del PSC per Barcelona, Carme Chacón, ha opinat en canvi que els populars només pretenen “sumar poder per proscriure periodistes independents al país i fer de RTVE la veu del seu amo”.


Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT