Publicitat
Publicitat

Ràdio

La SER nega que Pepa Bueno hagi de cobrar dos milions en tres anys

El portal 'Vozpópuli' ho havia publicat dissabte. L'emissora anuncia una querella en cas que no hi hagi una rectificació

La cadena SER ha negat "rotundament" que Pepa Bueno –que a partir del setembre s'incorporarà a l'emissora per conduir el programa matinal 'Hoy por hoy'– hagi signat un contracte que li garanteix "uns ingressos de dos milions d'euros" en els propers tres anys, tal com afirmava dissabte el portal 'Vozpópuli'. En un comunicat, l'emissora titlla aquestes informacions de "falsedats" i adverteix que "formalitzarà una querella" aquest dilluns en cas que no hi hagi una rectificació.

Segons la SER, l'única pretensió del portal és "danyar el procés de negociació que l'empresa ha iniciat amb els representants dels treballadors" –molt molestos pel fet que l'anunci del fitxatge de Bueno tingués lloc la mateixa setmana que l'emissora els havia comunicat la seva intenció de presentar un ERO per acomiadar 200 empleats–, a més de "perjudicar la imatge de la cadena i els seus col·laboradors.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT