'RICO AL INSTANTE'
Mèdia 25/01/2011

Polèmica per l'enviament massiu de missatges de text

L.a.
1 min

Barcelona.Nova polèmica al voltant dels concursos de televisió i la telefonia. En aquest cas, però, no es tracta d'un call TV , sinó que la polèmica ha sorgit arran de la tornada del concurs d'Antena 3 Rico al instante i de la campanya que han fet per promocionar-lo.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

TheaderConsumo (organització vinculada a l'associació espanyola que agrupa mestresses de casa, consumidors i usuaris) ha denunciat el programa que presentarà Carlos Lozano per l'enviament massiu de missatges de text que han fet per donar a conèixer el retorn del concurs i per buscar concursants.

Respondre un d'aquests missatges promocionals té un cost d'1,42 euros. Per TheaderConsumo, la campanya pot haver fet una utilització indeguda de dades dels usuaris. I és per això que ha sol·licitat l'obertura d'un expedient a l'Agència de Protecció de Dades.

Ahir mateix l'equip de Rico al instante sortia al pas de les acusacions i reconeixia que "pot sorprendre" l'ús massiu d'SMSs, però ho justificava perquè "resulta innegablement potent". I afegeia: "Busquem persones reals, amb històries reals, per això no hi ha cap càsting, és una cosa que resulta molt innovadora".

stats