Mèdia 30/12/2014

Primera campanya de publicitat de la nova Fundació La Caixa

Amb el lema 'Dedicat a tu', l’entitat reconeix la fidelitat i la confiança de voluntaris, empleats, clients i accionistes

Ara
1 min

BarcelonaLa nova Fundació Bancària La Caixa estrena la primera campanya de publicitat de la seva història. Amb el lema 'Dedicat a tu', la campanya centra l'atenció en els voluntaris, els col·laboradors, els empleats, els clients i els accionistes que fan possible l'obra social de l'entitat. Concebuda per l'agència Ogilvy, la campanya publicitària, que es caracteritza pel seu to proper i realista, s'estrenarà en premsa escrita i a les principals cadenes de televisió l'últim dia del 2014. L'anuncia reconeix i agraeix la tasca de les persones que fan que l'entitat segueixi al costat de qui més ho necessita.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Amb la cançó 'Breathe me', de la cantant i compositora australiana Sia, l’anunci fa un recorregut per les línies d’actuació més rellevants de la seva obra social: la superació de la pobresa infantil, la integració laboral de persones amb discapacitat, l’atenció a malalts terminals, la participació de la gent gran en la societat, el foment del voluntariat i el suport a la investigació mèdica.

En paraules del president de la Fundació Bancària La Caixa, Isidre Fainé, l’anunci vol ser “un sentit i sincer homenatge a totes aquelles persones que amb la seva confiança, amb el seu temps, amb la seva il·lusió, amb les seves energies o amb els seus estalvis fan possible la nostra raó de ser: l’obra social”. Segons Fainé, la transformadora tasca que duu a terme l'entitat no seria viable sense la col·laboració de milions de voluntaris, col·laboradors, empleats, clients i accionistes. “A ells, que són l'ànima del grup La Caixa, els dediquem en aquesta campanya una sentida ovació”, ha afegit.

stats