Publicitat
Publicitat

Resum de la premsa

“Rosell es mofa del Madrid davant la final de Copa”, portada al 'Marca'

El diari esportiu madrileny dedica gairebé tota la portada al comentari del president del Barça i hi afegeix, també, les declaracions del president de la Generalitat, Artur Mas, que va dir “Només els en farem 4, com les barres de la senyera”

La premsa esportiva de Madrid no s'ha pres gaire bé les declaracions del president del Barça, Sandro Rosell, que ahir apostava per un 5-0 favorable al seu equip. El Marca dedica gairebé íntegrament la portada de la seva edició d'avui divendres a comentar aquestes declaracions, titulant “Rosell es mofa del Madrid davant la final de Copa” i hi afegeix “Mou penjarà al taulell del vestuari el chorreo del president del Barça”. L' As diu “Rosell i Mas rivalitzen en forofisme”.

La premsa catalana obre les portades d'avui amb l'augment dels preus i les retallades. El Periódico diu “La pujada que ve” i hi afegeix que l'Euríbor i el gas se sumen a l'espiral inflacionista i que l'augment de preus i la congelació salarial ofeguen les rendes familiars. El diari també titula “L'Estat no deixarà emetre deute català”. La Vanguardia titula “El PP avala la plantada del Govern davant la retallada que exigeix Salgado”, i hi afegeix que els populars reclamen a Zapatero que compleixi el model de finançament per a Catalunya, i l ' Avui “El Govern manté el duel amb ZP i ja suma suports”. El diari també publica un titular secundari que diu “obres aturades perquè l'Estat no paga”. Sobre l'ajust a la sanitat, l' ARA diu “Boi Ruiz esclata”, i hi afegeix que el conseller acusa el sector de fer alarmisme i l'oposició d'irresponsable, i El Periódico titula “Vall d'Hebron tancarà per sempre dues plantes de cirurgia”.

Fent una mirada a Líbia, La Vanguardia diu “Gaddafi perd una peça clau” i explica que el ministre d'Exteriors libi deserta a Londres, on podria ser jutjat, i El País titula “La deserció de càrrecs clau soscava el règim de Gaddafi”. Per la seva banda, El Mundo es fa ressò de la denuncia que ha fet el Vaticà de la matança de civils per bombardejos aliats.

La premsa espanyola continua centrant el seu punt d'interès en les suposades negociacions entre el govern espanyol i ETA. El País titula “ETA: “Vam menysprear el poder del govern i el final ens la va clavar” i El Mundo diu “Estàvem en guerra: vosaltres matàveu, nosaltres deteníem”, i hi afegeix que el govern espanyol va plantejar la negociació amb ETA com un procés entre iguals i va amenaçar dues vegades de trencar-la després d'un robatoris d'armes.

El vot favorable del president Pujol al referèndum sobre la independència a Barcelona, obre la portada de l'ARA, que titula “Pujol vota ". L' Avui també genera un titular secundari que diu “Jordi Pujol vota en la consulta sobiranista del 10-A”.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT