Publicitat
Publicitat

Recull de premsa

“Mourinho demana llotja tancada al Camp Nou”, a la portada de l''As'

El club blaugrana i el blanc es denuncien mútuament davant la UEFA per comportament improcedent i Mou continua la seva lluita personal contra el món demanant un espai VIP tancat per a la tornada de semifinals de la Champions. L'atemptat a Marràqueix i l'anunci per part d'ETA del cessament d'extorsió empresarial són els dos titulars destacats d'avui

Ara sembla que Mourinho vol mirar el teatro des d'una llotja tancada. L'expulsió que va patir el passat dimecres a l'anada de semifinals de la Champions fa que el tècnic blanc no pugui dirigir el seu equip des de la banqueta del Camp Nou. Però, segons publica el diari As, l'entrenador blanc hauria demanat una llotja VIP tancada per veure el partit amb tranquil·litat, tal com ja va fer el passat 14 de novembre al Molinón, contra l'Sporting de Gijón.

A l'entrenador blanc, però, se li està acabant el crèdit. El Marca i l' As, dos dels diaris que més l'han defensat, avui publiquen articles crítics contra la conducta de Mou, i fins i tot Alfredo Relaño, director de l' As, titula l'editorial d'avui “Mourinho ho està 'mourinhitzant' tot” i critica que el tècnic blanc s'autoexpulsés i no sabés reconduir el seu equip quan es va quedar amb 10 jugadors.

La pugna que mantenen el Barça i el Reial Madrid, que s'acusen mútuament per comportament improcedent, també genera titulars a les portades d'avui. La Vanguardia diu “El Barça denuncia Mourinho davant la UEFA”, El País “El Barça i el Madrid es denuncien davant la UEFA” i l' ARA “El Madrid s'entrega a Mourinho” i contradenuncia el Barça davant la UEFA.

L'atemptat d'ahir a un centre turístic de Marràqueix és el titular d'obertura de la majoria de diaris. El Periódico diu “Terror a Marràqueix”, La Vanguardia “Atemptat contra l'estabilitat marroquina”, El País afegeix que el suïcida mata almenys 14 persones a la plaça Jamaa al-Fna i l' Avui i l'ARA destaquen que el lloc dels fets era un dels més turístics de la ciutat marroquina.

L'altre tema central del dia és l'anunci que va fer ahir ETA, segons el qual posa fi a la reclamació de l'impost revolucionari als empresaris bascos. El País diu “ETA aclareix per carta que la treva inclou no extorsionar empresaris”, La Vanguardia “ETA anuncia el final de 40 anys d'extorsió a empresaris”, El Periódico “Interior autoritza els empresaris a revelar que ETA no els extorsiona”, Público “ETA anuncia el final de l'extorsió” i El Mundo “ETA suspèn l'extorsió i el PNV presiona a favor de Bildu”. El diari, però, obre l'edició d'avui amb més informació sobre la delació del cas Faisán i titula “Elosua va destruir cartes i el segell d'ETA després de la delació”.

Alguns diaris també dediquen un titular al casament entre el príncep Guillem i Kate Middleton, que tindrà lloc avui al migdia. El Mundo diu “Guillem i Kate es donen el 'sí vull'”, La Razón “La boda més gran que s'ha explicat mai”, l' ABC “Elegància espanyola a la boda anglesa” i l'ARA titula”Glamur entre retallades”, i destaca l'elevat cost de 32 milions que suposarà l'enllaç nupcial.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT