Mèdia 10/08/2012

Risto Medije i Mediaset s'alien per produir 'branded content': entreteniment i anuncis units

La crisi publicitària actual ha dut les televisions a intensificar l'aposta pel gènere híbrid del 'branded content'

àlex Gutiérrez / Joan Callarissa
1 min
D'esquerra a dreta, Santiago Cerdán, Carlos García, David Botello, Marc Ros, Risto Mejide i Enrique Darriba. L'equip directiu de la productora 60 dB.

BarcelonaMediaset ha fundat conjuntament amb Risto Mejide i Marc Ros la productora 60 dB. Es tracta d'una aposta del grup mediàtic que pretén augmentar els seus ingressos publicitaris aprofitant l'experiència en l'àmbit de la publicitat de Mejide i Ros, propietaris de l'agència AftershareTV.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Els dos creatius tenen l'encàrrec principal –però no l'únic– de crear formats d'entreteniment pensats des de la perspectiva comercial del 'branded content', és a dir, produccions televisives pagades per marques i en què, d'una manera més o menys subtil, un producte és el protagonista.

El gènere és relativament nou a l'Estat però ja hi té alguns exemples, com la sèrie 'Gran Reserva', que serveix per impulsar el DO Rioja, i les 'Historias con alma', de La Caixa, emesa a La 2.

Llegiu-ho a l'Ara Premium.

stats