Publicitat
Publicitat

CANALS TEMÀTICS

El cicle de pel·lícules de Bruce Lee obté grans xifres d'audiència

La Sexta 3 amplia encara més la seva oferta cinematogràfica

La Sexta va apostar fa tres mesos per convertir el seu tercer canal en un temàtic de cinema. Els bons resultats d'audiència han convençut la cadena d'ampliar l'oferta fins a les set pel·lícules diàries.

Set pel·lícules cada dia. Aquesta és la proposta que oferirà la graella de La Sexta 3 a partir del mes de juliol. El tercer canal de Mediapro confirma així que la seva aposta de convertir-se en un canal temàtic de cinema ha estat un èxit, i vol reforçar-la encara més.

La Sexta 3 va convertir-se el 28 de febrer en el primer canal de l'Estat dedicat de forma gairebé exclusiva al cinema. Però tot i l'epígraf Todo cine enganxat al seu nom i les cinc pel·lícules que des de llavors ha emès diàriament, la realitat és que al matí la programació es basava en l'emissió de telenovel·les, mentre que el cinema no hi feia acte de presència fins a l'hora de la sobretaula, i s'allargava, això sí, fins a la matinada. L'excepció eren els caps de setmana, en què ja s'emetien set pel·lícules per dia a banda de diversos espais d'actualitat cinematogràfica, que monopolitzaven la graella des de les nou del matí. Aquest serà, justament, el format que entre setmana adoptarà en endavant la cadena.

L'audiència respon

L'aposta cinematogràfica de La Sexta 3 es va revelar encertada des del primer dia: la cadena va néixer al novembre amb un share mensual mitjà del 0,4% a l'Estat, que va anar creixent molt lleugerament fins al 0,6% del febrer. Amb el canvi de programació, la xifra gairebé es va doblar, i al març va pujar fins a l'1,1% de quota de pantalla. Des de llavors no ha deixat de créixer: al maig es va tancar amb un 1,4% de quota, i al juny acumula, de moment, un 1,6%. A Catalunya les xifres són encara més altes, amb un 1,6% a l'abril, un 1,8% al maig i, fins ara, un 2,2% durant aquest mes de juny.

Part de culpa de l'ascens de les últimes setmanes la té Bruce Lee. Durant tot aquest mes, la cadena ofereix un cicle de pel·lícules seves els dimecres en prime time , que li han donat les millors xifres històriques. El rècord, la setmana passada, amb 797.000 seguidors i un 4,6% de share a l'Estat (5,4% a Catalunya) per a Karate a muerte en Bangkok .

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT