Publicitat
Publicitat

Televisió

La Sexta descarta la fusió amb Antena 3

La cadena ho dóna per fet en un comunicat sobre un nomenament intern

Un comunicat de premsa de La Sexta, en què anuncia el nomenament d'un nou cap de la unitat publicitària, assegura que la cadena ha descartat la fusió amb Antena 3. La setmana passada, tots dos grups van expressar preocupació per l'operació i rebuig per les condicions que exigia la Comissió Nacional de la Competència (CNC). El nou directiu que arriba a La Sexta és Alejandro Martínez i, segons la nota, "assumeix el repte de rellançar la companyia en aquesta nova etapa de La Sexta en solitari, un cop descartat el procés de fusió amb altres operadors".

En concret, Alejandro Martínez ha estat nomenat director general de Publiseis, l'empresa comercialitzadora de publicitat per a La Sexta, en substitució de Giovanni Rier. L'empresa ven també els anuncis de Marca TV i 13 TV. Conjuntament controla un 'share' del 9,6%. Llicenciat en dret per la Universitat Autònoma de Barcelona, fins ara exercia de director general comercial a Publiseis, la firma on ha treballat des de la seva fundació. Anteriorment va ser cap de vendes a Publiespaña.

El malestar de La Sexta, i de Planeta, ve del que consideren un greuge comparatiu respecte a les condicions que al seu dia va imposar Competència a Mediaset perquè pogués fusionar-se (una absorció, més aviat) amb Cuatro. Una de les mesures que més malestar ha creat és l'obligatorietat de comercialitzar la publicitat amb dues empreses completament separades.

Més continguts de