Publicitat
Publicitat

PROGRAMACIÓ TEMÀTICA

Docurealitat i cinema, l'aposta de Mediapro per a la segona i tercera cadena

La Sexta especialitza els seus canals

Les tardes de La Sexta 2 s'ompliran des de demà de nous programes de docurealitat de producció pròpia. La Sexta 3 és des de dilluns el primer canal de cinema en obert de l'Estat. I amb molt èxit.

La Sexta 2 estrenarà demà una nova programació especialitzada, i dedicarà tota la franja de tarda-vespre (de 15.30 a 22.00) a la docurealitat . Fins a vuit programes nous, més dos que tornen a la graella, ompliran aquest espai, i tots amb dos punts en comú: són de producció pròpia i tenen la voluntat de mostrar els aspectes més "sorprenents" i "extraordinaris" de la realitat quotidiana, però sempre amb produccions "de molta qualitat", segons va assegurar el director de La Sexta, Antonio García Ferreras.

Els nous formats que proposa la cadena es fixen especialment en els espais en què la major part de la població desenvolupa el seu dia a dia. Piso compartido i Decora tu interior giren entorn a l'habitatge, però des de punts de vista diferents: el primer tracta dels estils de vida i els models familiars, i el segon fa propostes de disseny d'interiors. Mundo oficina entra en els espais de treball per veure com són i quines relacions s'hi estableixen, i Este es mi barrio visitarà els barris més populars però també els més luxosos de diverses ciutats. També hi haurà temps per descobrir la gent que viu en petits municipis a Carreteras secundarias , i per fixar-se en els locals d'oci més selectes però també els més tradicionals, amb Bares, qué lugares i Hoteles con encanto .

La vuitena estrena és Bestial , un programa sobre el món animal i les persones que s'hi relacionen. A més, es recuperaran Vidas anónimas , que busca els trets més inesperats de persones corrents, i Hoy cocinas tú , que ara presentarà el català Isma Prados, que ensenyarà a cuinar cada dia a un nou convidat.

La Sexta 3, 100% cinema

D'altra banda, ja fa una setmana que el tercer canal del grup va posar en marxa la seva nova programació especialitzada en cinema, i l'aposta està funcionant. La Sexta 3 havia tancat el febrer amb un share mitjà del 0,6%, i en aquests primers dies de març en què ha incorporat l'epígraf Todo Cine, ja ha aconseguit fer-lo pujar fins a l'1%, amb un rècord de l'1,2% dijous. Aquest canvi de programació, a més, ha convertit La Sexta 3 en el primer canal especialitzat en cinema que emet en obert a tot l'Estat.

La cadena programa cinc pel·lícules d'èxit cada dia, de manera ininterrompuda entre les 15.30 i les 2.00, i completa la programació amb diversos espais relacionats amb el setè art: reportatges sobre estrenes i rodatges, entrevistes a actors i directors, que també recorden les seves escenes preferides i la primera vegada que van anar al cinema, o l'opinió de la gent que surt de les sales sobre la cinta que acaben de veure. A més, el canal emet els extres dels nous DVD que apareixen al mercat i, just abans de la pel·lícula de les 22.00 -la més destacada de cada dia-, dóna sis motius per no perdre-se-la.

Acords amb les 'majors'

Omplir una graella de cinc films al dia suposa emetre'n prop de 1.700 al cap de l'any. Per poder fer front a una necessitat tan elevada de pel·lícules, La Sexta ha signat últimament acords amb la majoria de productores de cinema dels Estats Units. Així, a l'octubre la cadena va comprar un paquet de 50 cintes a la Metro Goldwyn Mayer, i el mes següent en va adquirir 60 més de la Warner Bros. A finals de gener, va signar amb la Fox i la Paramount pels drets d'emissió de 15 títols anuals, i recentment ha estat Disney qui ha venut una seixantena de films a la cadena del grup Mediapro.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT