COMUNICACIÓ
Mèdia 12/03/2012

La Sexta2 es transforma en un canal de documentals

La cadena busca amb aquesta fórmula l'èxit de La Sexta3, especialitzada únicament en cinema

Ara
1 min

BarcelonaLa Sexta2 serà finalment un canal dedicat als documentals, segons ha confirmat la cadena a l'ARA. Amb la consagració d'aquest gènere i després de passar per diverses etapes –primer de docuxous, després de telenovel·les i, actualment, una fórmula mixta i reposicions–, el segon canal de La Sexta passaria a competir amb Discovery Max, el nou canal que emet des del passat 12 de gener i que al febrer va arribar a l'1,2% de 'share', per davant de canals com 24H, 13TV, Marca TV, Energy, MTV, Teledeporte, i la mateixa Sexta2 (0,6%). Discovery Max emet únicament contingut d'entreteniment de no-ficció: programes de supervivència, cuina, motor, docu-realitat i espais sobre el crim i el món salvatge.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Amb aquest nou projecte, Mediapro intenta treure La Sexta2 de la cua d'audiències dels canals TDT. Amb el procés d'integració de la cadena a Antena 3, a més, el segon canal de La Sexta passaria a complementar la varietat de contingut del grup fusionat, juntament amb GolTV (esports), Neox (joves), Nitro (homes), Nova (dones) i La Sexta3 (cinema).

Repetir l'èxit de La Sexta3

La cadena fundada per Mediapro s'apropa així a la fórmula de La Sexta3 –dedicada únicament a cinema–, que ha tingut un gran èxit d'audiència: ha passat del 0,6% a l'1,6% (de mitjana el 2011), gairebé un terç de l'audiència de La Sexta. Amb només el 10% del pressupost mare, a més, el tercer canal del grup és líder entre les cadenes de TDT que van néixer el 2010 (Nitro, Boing, Divinity i Discovery Max).

stats