Mitjans públics
Mèdia 31/10/2014

TV3 defensa la rendibilitat en audiència dels 162.000 euros que va gastar per cobrir la Diada

Tres anys enrere, no hi va haver programació especial però el cost es va enfilar fins als 358.712 euros

Àlex Gutiérrez
1 min

BarcelonaEl president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Brauli Duart, ha defensat aquest divendres el cost de la cobertura de TV3 en la passada diada de l'11 de setembre. Segons ha explicat a la comissió de control del Parlament, la televisió pública catalana va gastar-se 162.000 euros en la cobertura de la V, amb la qual va aconseguir un 25,5% d'audiència aquella jornada. A tall comparatiu, la segona televisió d'aquell dia es va quedar amb un 12% de 'share', aproximadament la meitat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Duart ha explicat també que l'any 2011, quan les manifestacions de la Diada encara no tenien la volada de les actuals, la programació regular de TV3 la tarda de l'11 de setembre va costar 358.712 euros, més del doble. I els resultats d'audiència van ser, alhora, més discrets: un 15,4% d'audiència.

stats