Audiències
Mèdia 18/03/2015

TV3 lidera durant l'Atlètic-Bayer però La 1 s'imposa a la pròrroga i els penals

La final de 'Levántate' domina la seva franja però queda lluny dels seus millors resultats

Ara
2 min
Els penals de l'Atlètic-Bayer van ser el més vist d'aquest dimarts / REUTERS

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest dimarts a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

  1. Atlètic de Madrid - Bayer Leverkusen: penals (La 1): 583.000 / 20,4%
  2. Atlètic de Madrid - Bayer Leverkusen: pròrroga (La 1): 568.000 / 17,8%
  3. Atlètic de Madrid - Bayer Leverkusen: penals (TV3): 504.000 / 17,7%
  4. Atlètic de Madrid - Bayer Leverkusen: partit (TV3): 464.000 / 14,9%
  5. Atlètic de Madrid - Bayer Leverkusen: partit (La 1): 447.000 / 14,7%
  6. Atlètic de Madrid - Bayer Leverkusen: pròrroga (TV3): 444.000 / 13,9%
  7. 'El intermedio' (La Sexta): 352.000 / 10,7%
  8. 'El taquillazo': 'Cowboys & Aliens' (La Sexta): 322.000 / 12,6%
  9. 'Levántate' (Telecinco): 319.000 / 22,7%
  10. 'Bajo sospecha' (Antena 3): 305.000 / 11,0%

El partit de Lliga de Campions entre l'Atlètic de Madrid i el Bayer Leverkusen va dominar clarament el rànquing d'audiències d'aquest dimarts. Curiosament, però, TV3 i La 1 es van repartir el lideratge al llarg de les prop de tres hores que va durar l'enfrontament, incloent la pròrroga i els penals. Així, la pública catalana va ser més vista, de mitjana, durant els 90 minuts del partit pròpiament dit, amb un seguiment que es va mantenir bastant estable durant tot el matx. Per la seva banda, la transmissió de TVE va anar guanyant audiència a mesura que avançaven els minuts, fins al punt que es va situar per davant ja durant el tram final de la segona part. A partir d'aquí, La 1 ja no va perdre el lideratge, que va ser especialment clar durant la pròrroga –amb 124.000 espectadors més que TV3– i que es va mantenir també durant els penals, amb un avantatge de 79.000 persones. La tanda de llançaments des dels onze metres va ser l'emissió més vista del dia, mentre que els 30 minuts extres van ocupar el segon lloc del rànquing.

Un cop acabat el futbol, el lideratge va ser per a Telecinco, que va reunir 319.000 persones i va fer un 22,7% de quota de pantalla amb la final de 'Levántate'. La cadena va endarrerir l'inici del programa fins a les 23.35 per evitar coincidir amb la Champions, la qual cosa li va permetre superar els seus rivals però, en canvi, va deixar l'espai amb xifres clarament més baixes que les de les primeres entregues, que havien arribat als 384.000 espectadors. En qualsevol cas, 'Levántate' sí que va millorar els resultats de les últimes setmanes i va obtenir el seu millor 'share'.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies migdia' (TV3): 508.000 / 26,3%
  2. 'Telenotícies comarques' (TV3): 419.000 / 23,1%
  3. 'Informativos Telecinco 21.00' (Telecinco): 333.000 / 10,8%

El 'Telenotícies migdia' va ser la tercera emissió més vista de la jornada, per darrere de la pròrroga i els penals de l'Atlètic-Bayer. Per la seva banda, el 'Comarques' va fer el setè resultat més alt de la temporada i va ocupar el vuitè lloc del rànquing, just per darrere del futbol.

Programes més vistos a la tarda

  1. 'La Riera' (TV3): 408.000 / 22,5%
  2. 'El secreto de Puente Viejo' (Antena 3): 273.000 / 18,8%
  3. 'Sálvame naranja' (Telecinco): 268.000 / 16,6%

Programes més vistos al vespre

  1. 'Pasapalabra' (Telecinco): 319.000 / 13,5%
  2. '¡Ahora caigo!' (Antena 3): 300.000 / 17,1%
  3. '¡Boom!' (Antena 3): 288.000 / 12,6%

Programes matinals més vistos

  1. 'El programa de Ana Rosa' (Telecinco): 100.000 / 22,2%
  2. 'Els matins' (TV3): 74.000 / 15,0%
  3. 'Alerta cobra' (Cuatro): 57.000 / 10,9%

Programes més vistos al migdia

  1. 'La ruleta de la suerte' (Antena 3): 218.000 / 19,2%
  2. 'Robin Food' (Telecinco): 203.000 / 10,4%
  3. 'Mujeres y hombres y vicevesa' (Telecinco): 193.000 / 14,7%

Canals més vistos del dia

  1. Telecinco: 13,7%
  2. TV3: 13,3%
  3. Antena 3: 10,8%
  4. La 1: 9,7%
  5. La Sexta: 7,9%
  6. Cuatro: 6,1%
  7. 8TV: 4,7%
  8. La 2: 2,5%
  9. FDF: 2,5%
  10. Nova: 2,2%
stats