Publicitat
Publicitat

Audiències

TV3 domina el 'prime time' gràcies als bons resultats del '30 minuts' i la pel·lícula 'Germanes'

L'espai de reportatges va liderar el dia amb 618.000 espectadors, el segon millor registre de la temporada

Tot i la disputa del derbi entre l'Espanyol i el Barça –que només es podia veure a través de la televisió de pagament–, els catalans no van deixar de mirar la televisió, aquest diumenge al vespre, i van sintonitzar majoritàriament TV3. El reportatge La festa del cel, que es va emetre dins el 30 minuts, va ser el programa més vist del dia, amb 618.000 espectadors i un 19% de quota de pantalla. Això el va convertir, a més, en la segona edició de l'espai de reportatges amb més audiència de la temporada. Els bons resultats de TV3 es van mantenir també durant l'emissió de la pel·lícula Germanes, que va dominar la seva franja, tot i que amb menys diferència sobre la proposta de La 1, Noche en el museo 2. La pel·lícula de Carol López va reunir 412.000 espectadors, i la del canal estatal, 392.000.

A la sobretaula, el lideratge va ser per a l' APM? Extra, tercer programa més vist del dia –amb 530.000 espectadors–, per darrere del Telenotícies vespre i per davant del Telenotícies migdia. L'espai de zàping es va imposar a una altra proposta cinematogràfica de La 1, Papá por sorpresa, que va tenir 420.000 seguidors. Durant bona part de la tarda, però, la cadena més vista va ser Antena 3, amb una triple sessió de cinema.

Al global del dia, el lideratge va ser per a TV3, que va sumar una quota de pantalla de l'11,8%. Just per darrere van quedar Antena 3 i La 1, amb un 11,6% i un 11,5%, respectivament.


Més continguts de