Publicitat
Publicitat

AUDIÈNCIES

TV3 manté el liderat i Antena 3 desbanca Telecinco

TV3 obté un 14,9% de 'share' i Telecinco baixa al quart lloc amb un 10,2% de quota

TV3 es manté a l'abril –i per vuitè mes consecutiu– líder en audiència amb un 14,9% de quota, segons dades de Kantar Media. La segueix Antena 3, que ha obtingut un 10,9% i ha desbancant Telecinco del segon lloc del rànquing de cadenes generalistes. En el tercer lloc se situa TVE, amb el 10,6% de 'share'. Amb un 10,2%, Telecinco ha baixat dos llocs en relació amb el març, fins a la quarta posició. Cuatro (amb el 5,1%), La Sexta (3,8%), La 2 (2,3%) i el 33 (1,4%) ocupen, respectivament, la cinquena, sisena, setena i vuitena posició.

Rànquing dels 40 programes més vistos

Dins dels 40 programes més vistos, TV3 manté el liderat amb 23 espais, dels quals 13 es troben entre els 15 primers. Entre ells hi ha els partits de la Champions de futbol dels dimecres (45,6%), 'La Riera' (25,4%) i 'Crackòvia' (25,2%). Les altres cadenes que han col·locat programes entre els 40 més vistos són Antena 3, TVE i Telecinco, amb cinc cadascuna, i La Sexta, amb dos.

La roda de premsa de Guardiola, 222.000 connexions

L'emissió a la web de TV3 de la roda de premsa que Josep Guardiola va fer el divendres 27 per anunciar la seva marxa del club va apujar el consum en directe del senyal fins a les 14.500 hores i les 222.000 connexions, mentre que la mitjana habitual és d'unes 5.000 hores i 100.000 connexions.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT