Publicitat
Publicitat

EL SEGUIMENT DEL CANVI D'ANY A LA TELEVISIÓ

Rècord d'audiència de les campanades, amb més d'un milió d'espectadors

TV3 menja més raïm que mai

TV3 ha començat el 2011 amb un rècord. A les 00.00 hores del dia 1 de gener, 1.191.000 persones van menjar el raïm mentre veien Laia Ferrer i els Puyol i Guti del Crackòvia comptant els repics de campanes a La Pobla de Segur. Va ser el minut més vist del dia, amb una quota de pantalla que va arribar al 42,3%. Això va convertir el programa de les campanades d'aquest 2011 en el més vist de la història de la televisió pública catalana, amb una audiència mitjana d'1.111.000 espectadors i un share del 40%.

Per darrere de TV3, La 1 de TVE va reunir en el primer minut de l'any 937.000 catalans (33,3%), mentre que el conjunt del programa es quedava amb 774.000 espectadors i una quota del 28,5%.

Pel que fa a la resta de canals, 336.000 persones (un 11,9% dels que miraven la televisió en aquell moment) van menjar el raïm a Catalunya mirant Telecinco, i 145.000 persones (un 5,1%) ho van fer enganxades a Antena 3. Cuatro i La Sexta només van aconseguir convèncer, respectivament, 20.000 (0,7%) i 13.000 (0,5%) catalans al moment exacte del canvi d'any.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT