Publicitat
Publicitat

TV3 modifica la graella d'aquest dissabte per tornar a emetre 'Las cloacas de Interior' en 'prime time'

La conselleria d'Exteriors ha fet arribar l'enllaç del documental als governs d'arreu del món

TV3 reemetrà finalment en 'prime time' 'Las cloacas de Interior'. La televisió pública havia anunciat en un primer moment que el documental es podria veure aquest dissabte a partir de les 19.00, però a última hora ha modificat la graella i l'oferirà a les 22.00. En un gest inèdit, la televisió pública emetrà dos cops en només cinc dies un mateix contingut en la franja de màxima audiència.

La primera emissió, dimarts a la nit, va ser un èxit d'audiència, amb 766.000 espectadors i un 30,1% de quota de pantalla. Es tracta de les millors dades obtingudes mai pel 'Sense ficció' des que es va estrenar l'any 2009, i també del tercer registre més alt d'aquesta temporada per a una emissió no esportiva.

A més, TV3 ja ha desactivat les limitacions geogràfiques que dificultaven veure el documental a través del servei 3alacarta. Des d'aquest divendres, el documental es pot veure a través de la web de la televisió pública des de qualsevol lloc del món. També està disponible al canal de YouTube de Mediapro i a la plataforma Tviso.

Entre les persones que podran veure 'Las cloacas de Interior' a través d'internet hi ha els responsables de la diplomàcia de tots els països del món. Tal com fa de manera periòdica, el departament d'Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat ha fet arribar aquest divendres un nou memoràndum a les cancelleries de tot el món en què explica que aquest documental ha aportat "noves proves" de la "persecució ideològica i política" que té lloc a Espanya. Després d'oferir un resum del contingut del treball, ofereix també un enllaç per veure'l subtitulat en anglès a través de YouTube.

Fins ara, només TV3, IB3 i ETB2 han emès el documental, però aquest dilluns arribarà als televisors d'arreu de l'Estat gràcies a Gol, el canal en obert de Mediapro que, de forma excepcional, deixarà de banda els continguts esportius per difondre un treball d'investigació periodística produït per la mateixa productora i dirigit pel seu màxim responsable, Jaume Roures.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT