Publicitat
Publicitat

REVISTES

Tanca 'Nuevo Vale', la revista d'una generació d'adolescents

Després de 32 anys als quioscos, la revista d'adolescents Nuevo Vale deixarà de publicar-se. Així ho va comunicar divendres passat l'empresa editora, Publicaciones Heres, a la redacció.

La crisi publicitària i la pèrdua progressiva de lectors han estat els motius que han portat a prendre aquesta decisió. Els seguidors de la revista van caure fins a un 27% en un any, fins a quedar-se en 233.000 lectors segons l'EGM del desembre passat. El sector de les revistes ha perdut un 9,1% d'ingressos publicitaris l'últim trimestre de l'any. Es preveu que al llarg del 2012 en perdin un 5,6% més.

Publicaciones Heres ja va decidir al maig deixar de publicar SuperPop en paper. La capçalera, que juntament amb Nuevo Vale havia estat lectura habitual de tota una generació d'adolescents, va reduir-se a una versió online . L'argument d'aleshores va ser que el públic potencial de SuperPop era més "internauta que lector". També Hachette Filipacchi va tancar una altra capçalera popular entre el jovent, Ragazza , que va ressorgir mesos després de la mà d'una nova editorial, Nomoan.

Creada el 1979, Nuevo Vale és hereva de Vale. Queda per aclarir que passarà amb els seus treballadors, tot i que hi ha l'opció que alguns s'integrin a Pronto, del mateix grup.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT