Publicitat
Publicitat

PREMSA

Tanca ‘La Voz de Asturias’ després de 89 anys

Demà divendres ja no serà als quioscos i els 38 treballadors es quedaran sense feina

'La Voz de Asturias' demà ja no es publicarà. Aquest dijous, Mediapubli –del grup Mediapro–, ha decidit deixar d'editar-lo, 89 anys després de la seva fundació.

Segons informa Radiotelevisió del Principat d'Astúries (RTPA), els 38 treballadors que seguien en plantilla es quedaran a l'atur. En les properes hores, l'administració concursal comunicarà a un jutjat mercantil de Barcelona la fi de la seva activitat.

Mediapro va comprar 'La Voz de Asturias' al Grupo Zeta –que n'era el propietari des del 1986– després d'un ERO del 50% de la plantilla.

'La Voz de Asturias' es distribuïa de manera conjunta amb 'Público' –també editat per Mediapro– des del febrer del 2010 i fins que 'Público' va tancar el passat 24 de febrer.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT