Publicitat
Publicitat

L'èxit de la televenda: el coixí de les nits

Les cadenes rendibilitzen les franges nocturnes amb els infocomercials

Passen les temporades i els programes vénen i se'n van. Hi ha una constant, però, que segueix vigent: la televenda. Aquest format, també conegut com a infocomercial, va començar a agafar embranzida als Estats Units a partir dels anys 80 de la mà dels famosos ganivets Ginsu (samurai). Una veu forta i greu començava: "Al Japó, la mà s'utilitza com un ganivet". I es veia un karateka partint unes taules de fusta amb la mà. "Però aquest mètode no funciona amb un tomàquet", concloïa el locutor per il·lustrar que el millor truc era utilitzar els ganivets Ginsu.

Trenta anys després d'aquell primer infocomercial, no han canviat tantes coses. Ara més que mai, les cadenes rendibilitzen les franges nocturnes amb els infocomercials.

Podeu llegir l' article complet a l'ARA Premium.

Més continguts de