Mèdia 13/08/2012

L'èxit de la televenda: el coixí de les nits

Les cadenes rendibilitzen les franges nocturnes amb els infocomercials

Selena Soro
1 min
Televenda: el coixí de les nits

BarcelonaPassen les temporades i els programes vénen i se'n van. Hi ha una constant, però, que segueix vigent: la televenda. Aquest format, també conegut com a infocomercial, va començar a agafar embranzida als Estats Units a partir dels anys 80 de la mà dels famosos ganivets Ginsu (samurai). Una veu forta i greu començava: "Al Japó, la mà s'utilitza com un ganivet". I es veia un karateka partint unes taules de fusta amb la mà. "Però aquest mètode no funciona amb un tomàquet", concloïa el locutor per il·lustrar que el millor truc era utilitzar els ganivets Ginsu.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Trenta anys després d'aquell primer infocomercial, no han canviat tantes coses. Ara més que mai, les cadenes rendibilitzen les franges nocturnes amb els infocomercials.

Podeu llegir l'article complet a l'ARA Premium.

stats