Publicitat
Publicitat

Espera que el quòrum suscitat pel seu article es traslladi a les forces polítiques del país

Terribas desitja consens també per mantenir “la qualitat i el servei públic de TV3”

Felicitada per les diferents forces polítiques arran del seu article, la directora de TV3 ha declarat que "espera" que el consens que han despertat les seves tesis provoqui un consens equivalent entre les forces polítiques per "mantenir la qualitat i el servei públic"

La directora de TV3, Mònica Terribas, ha sigut felicitada avui al Parlament per diferents forces polítiques pel seu article "TV3: volem un mirall trencat?", publicat íntegrament a l'ARA. Després que CiU lloés el "consens" que han suscitat les seves tesis, Terribas ha ironitzat: "Aprofitant el consens, desitjo que totes les forces polítiques assoleixin també consens per mantenir la qualitat i el servei públic als mitjans de comunicació del nostre país".

La comissió de control de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha estat protagonitzada per xifres, en un moment en què es troba en el "punt de mira" –segons la mateixa Terribas recordava al seu article– a causa de les retallades del sector públic. La CCMA preveu tancar l'exercici 2011 amb un dèficit d'entre sis i set milions d'euros per la caiguda publicitària, segons ha exposat aquest divendres el director general de la Corporació, Ramon Mateu.

"La facturació publicitària està patint més del que es preveia", ha admès Mateu, que ha recordat que la publicitat institucional ha baixat d'un 5% a un 1% i que també s'ha ressentit força aquella que contractava la CCMA a través de la FORTA. En total, la previsió de venda de publicitat ha sigut 10 milions d'euros inferior al que estava previst: 80 milions d'euros en comptes de 90 milions.

Venda d'immobles

El dèficit serà "com ha mínim" de set milions d'euros, però podria incrementar-se en 15 milions addicionals si la Corporació no aconsegueix despendre's d'uns immobles que ha posat a la venda fa unes setmanes. Ramon Mateu ha argumentat que la CCMA no vol "malvendre" el seu patrimoni, per la qual cosa pot ser que l'operació es retardi fins l'any vinent.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT