MITJANS DIGITALS
Mèdia 22/03/2012

‘The Guardian’ rep per primera vegada més visites des de Facebook que des de Google

El trànsit procedent de la xarxa social li ha reportat vuit milions d'usuaris únics

Ara
1 min

BarcelonaEl digital 'The Guardian' rep per primer cop més trànsit procedent de Facebook que no pas de Google, segons ha anunciat la directora de desenvolupament digital del diari, Tanya Cordrey. En els últims mesos, la xarxa fundada per Mark Zuckerberg ha reportat a 'The Guardian' vuit milions de visites úniques. Facebook procura al diari britànic entre un 20% i un 30% més de visites que aquelles que li arriben per altres vies, com ara Google.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En només cinc mesos, vuit milions de persones han descarregat l'aplicació de 'The Guardian' per a Facebook. "És només qüestió de temps que les xarxes socials es converteixin en el principal motor de trànsit dels nostres productes", assegura Cordrey.

stats