'The Huffington Post' llança una revista exclusiva per a l'iPad
Sortirà un cop per setmana, els divendres, i es podrà descarregar gratuïtament durant el primer mes. La subscripció anual costarà 19,99 dòlars
Barcelona'The Huffington Post' llençarà al mercat la seva revista setmanal exclusiva per a l'iPad. La publicació serà gratuïta durant el primer mes i els següents números, que sortiran els divendres, tindran un preu de 0.99 dòlars cada exemplar. També s'oferirà als lectors una subscripció anual per 19,99 dòlars.
Exescritores de 'The New York Times', com Peter Goodman i Lisa Belkin, participen de l'edició, en la qual els lectors trobaran ressenyes de pel·lícules, música, llibres, notícies i entreteniment. El fet d'estar pensada per al suport electrònic permetrà trobar-hi vídeos i infografies interactives.
Timothy L. O 'Brien, exeditor de 'The New York Times' i actual editor executiu de 'The Huffington Post', va presentar el primer número a un grup de periodistes el dimarts a la tarda. Segons el bloc 'Mashable', la revista té 24 persones a la seva redacció. Toyota ha signat com a patrocinador exclusiu per al llançament de la publicació.