Mèdia 14/06/2012

'The Huffington Post' llança una revista exclusiva per a l'iPad

Sortirà un cop per setmana, els divendres, i es podrà descarregar gratuïtament durant el primer mes. La subscripció anual costarà 19,99 dòlars

Ara
1 min
Primera portada de 'The Huffington Post'

Barcelona'The Huffington Post' llençarà al mercat la seva revista setmanal exclusiva per a l'iPad. La publicació serà gratuïta durant el primer mes i els següents números, que sortiran els divendres, tindran un preu de 0.99 dòlars cada exemplar. També s'oferirà als lectors una subscripció anual per 19,99 dòlars.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Exescritores de 'The New York Times', com Peter Goodman i Lisa Belkin, participen de l'edició, en la qual els lectors trobaran ressenyes de pel·lícules, música, llibres, notícies i entreteniment. El fet d'estar pensada per al suport electrònic permetrà trobar-hi vídeos i infografies interactives.

Timothy L. O 'Brien, exeditor de 'The New York Times' i actual editor executiu de 'The Huffington Post', va presentar el primer número a un grup de periodistes el dimarts a la tarda. Segons el bloc 'Mashable', la revista té 24 persones a la seva redacció. Toyota ha signat com a patrocinador exclusiu per al llançament de la publicació.

stats