Mèdia 28/12/2011

'The New York Times' ven els seus diaris regionals per 109 milions d'euros

Segons el president del grup, Arthur Sulzberger, la venda els permet afrontar "la transformació" de l'empresa de mitjans en multiplataforma

ara
1 min

BarcelonaThe New York Times vendrà 16 capçaleres al grup Halifax a canvi de 109 milions d'euros, segons va anunciar el diari dilluns. A més dels diaris, la transacció inclou altres negocis associats. El comunicat assegura que l'operació es tancarà en les properes setmanes i possibilitarà que The New York Times presenti beneficis en el primer trimestre de 2012, després de registrar pèrdues en els primers 9 mesos de 2011. Segons el nou president de The New York Times Company, Arthur Sulzberger, la venda permetrà a l'empresa "continuar" la seva transformació "en un grup de mitjans multiplataforma". El conseller delegat del grup Halifax, Michael Redding, va defensar l'adquisició dels diaris, que "representen no només un important servei a la comunitat, sinó que també són una bona inversió".

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Dins l'operació no estan inclosos The New York Times, l'International herald Tribune o el Boston Globe, les capçaleres amb més prestigi del grup. Les negociacions van sortir a la llum el passat 19 de desembre, una setmana després que Sulzberger substituís Janet Robinson, que presidia el grup des de 2004.

stats