Publicitat
Publicitat

Televisió

Canal de notícies contrari al president Hugo Chávez

El govern de Veneçuela entra en l'accionariat de Globovisión

La participació no és suficient per influir en la línia editorial del canal

El govern de Veneçuela s'ha fet amb el control d'una cinquena part de les accions de Globovision, un canal de televisió obertament contrari al president Hugo Chávez, segons informa l'agència Reuters. Les autoritats han començat a liquidar una empresa que tenia el 20% del total d'accions de Globovision, cosa que implica que aquestes accions passen sota control estatal, segons han explicat a Reuters fonts oficials.

Les accions no són suficients per influir en la línia editorial del canal de notícies, i és poc probable que el govern les mantingui durant molt de temps. La participació a Globovision era propietat de l'empresari Nelson Mezerhane, que va fugir del país després que es presentessin càrrecs judicials contra ell per la fallida del Banco Federal. La majoria de les propietats de Mezerhane que han estat intervingudes pel govern veneçolà fins ara, s'han posat a la venda per tal de tornar els diners als clients del banc.

Més continguts de