Publicitat
Publicitat

COMUNICACIÓ

El sistema que ho permet es diu 'Video-in-Print'

'Vogue Rússia', primera revista europea amb vídeo integrat

En l'edició de desembre la revista incorporarà una publicitat en format audiovisual protagonitzada per Monica Belluci

Per primera vegada a Europa, una revista europea de gran tirada, com Vogue Rússia, incorporarà publicitat animada a les seves pàgines a través de pantalles i altaveus ultrafins. “Dues pàgines de publicitat de l'edició del desembre aniran acompanyades d'un vídeo incrustat gràcies als últims avanços tecnològics, que començarà a reproduir-se en passar pàgina”, ha explicat Evguenia Belduguina, representant de la publicació del grup editorial Condé Nast.

El vídeo en qüestió serà una campanya publicitària protagonitzada per Monica Belluci, imatge d'una coneguda marca de licors. Aquests anuncis, denominats Video-in-Print (vídeo sobre paper) consisteixen en incorporar una pantalla extra plana de cristall líquid capaç de reproduir imatges en una resolució de 320-240. A més, el dispositiu va acompanyat d'un diminut altaveu, imperceptible per al lector que es converteix en espectador. “ Vogue Rússia és una revista de màxima qualitat que mostra als seus lectors les tendències més sofisticades. Per tant, és lògic que Vogue sigui pionera en adoptar aquest innovador i eficaç format”, exposa en un comunicat Elena Zaitsev, editora de l'edició russa de Vogue. Amb una tirada de 7.000 números, Vogue Rússia és la primera revista que incorpora l'experiència audiovisual al sector editorial europeu.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT