Antena 3 diu que "no tot s'hi val" en el seu nou vídeo promocional
La cadena estrena un nou eslògan, "Pone", i fa una crítica velada a la seva principal rival, Telecinco
BarcelonaEl presentador de La ruleta de la suerte, Jorge Fernández, no vol fer el programa dalt d'un cavall, per molt que això cridi l'atenció dels espectadors i faci augmentar l'audiència. Aquesta reflexió, que es pot interpretar fàcilment com una referència implícita al "tot s'hi val" de Telecinco, dóna peu a un vídeo musical protagonitzat pel mateix Fernández i la resta de presentadors de la cadena. Acompanyats de la música de Proud Mary, de Creedence Clearwater Revival, les cares d'Antena 3 ballen i canten frases com "aquí el groc no és més que un color", "posem límits als continguts", "fem entreteniment que no humilia ningú" o "aquí no tot s'hi val", a banda de promocionar els principals continguts de la cadena. I tot això, amb un missatge de fons, "si tu poses la tele, la tele no hauria de posar-te a tu?", del qual surt el nou lema d'Antena 3: "Pone".