Mèdia 30/12/2010

Antena 3 diu que "no tot s'hi val" en el seu nou vídeo promocional

La cadena estrena un nou eslògan, "Pone", i fa una crítica velada a la seva principal rival, Telecinco

Albert Castellví

BarcelonaEl presentador de La ruleta de la suerte, Jorge Fernández, no vol fer el programa dalt d'un cavall, per molt que això cridi l'atenció dels espectadors i faci augmentar l'audiència. Aquesta reflexió, que es pot interpretar fàcilment com una referència implícita al "tot s'hi val" de Telecinco, dóna peu a un vídeo musical protagonitzat pel mateix Fernández i la resta de presentadors de la cadena. Acompanyats de la música de Proud Mary, de Creedence Clearwater Revival, les cares d'Antena 3 ballen i canten frases com "aquí el groc no és més que un color", "posem límits als continguts", "fem entreteniment que no humilia ningú" o "aquí no tot s'hi val", a banda de promocionar els principals continguts de la cadena. I tot això, amb un missatge de fons, "si tu poses la tele, la tele no hauria de posar-te a tu?", del qual surt el nou lema d'Antena 3: "Pone".

stats