Publicitat
Publicitat

Televisió

Un canal rus anuncia que emetrà el programa d'entrevistes d'Assange

RT, que emet en anglès, àrab i castellà des de Moscou, rep la major part del seu finançament del Kremlin

El canal rus RT ha anunciat aquest dimecres a través de la seva web que emetrà el programa d'entrevistes que prepara el fundador de Wikileaks, Julian Assange. De fet, segons recull la BBC, inicialment la cadena russa havia anunciat que emetria l'espai "en exclusiva", tot i que posteriorment el canal ha retirat aquesta informació.

El fet que RT, que emet en anglès, àrab i castellà des de Moscou, rebi bona part dels seus fons del govern rus ha aixecat polseguera. La corresponsal del diari britànic The Guardian a Moscou, Miriam Elder, es preguntava a Twitter "com s'ho farà Assange per conciliar el seu desig de transparència i llibertat amb la venda d'un programa al Kremlin?". Altres periodistes, com la corresponsal al Pròxim Orient del Global Mail, Jess Hill, també han mostrat la seva sorpresa per l'anunci.

El programa, en què Assange entrevistarà els líders del "món de demà", s'ha d'estrenar al març, tal com va avançar dimarts Wikileaks i ha confirmat avui RT. Segons la cadena, el programa s'enregistrarà des del mateix lloc en què Assange compleix arrest domiciliari des de finals del 2010.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT