Publicitat
Publicitat

Audiències

Bon retorn d''El barco', que segueix l'estela d''El hormiguero'

'Disculpin les molèsties' va ser la segona opció del 'prime time'. 'Amar en tiempos revueltos' no funciona a la nit

L'inici de temporada continua regalant bons resultats a Antena 3, a qui les apostes de prime time estan funcionant a la perfecció. El hormiguero va tornar a ser aquest dimecres el programa més vist de la franja de màxima audiència a Catalunya, una posició que només va abandonar dimarts, quan va quedar per darrere del partit de la selecció espanyola. L'espai de Pablo Motos va marcar ahir un 16,6% de quota de pantalla gràcies als 444.000 catalans que en van estar pendents, la majoria dels quals –398.000– van continuar sintonitzant la cadena després del programa, per veure l'estrena de la segona temporada d' El barco, que va liderar la seva franja amb un 16,1% de share.

Disculpin les molèsties, a TV3, va ser el segon espai més vist del primer prime time, amb 370.000 espectadors i un 13,9% de quota. En canvi, l'audiència va caure durant l'emissió de La sagrada família, que es va quedar amb 247.000 seguidors i un share del 8,8%. Curiosament, tampoc no va convèncer l'edició especial de prime time d' Amar en tiempos revueltos, a La 1. A la tarda va aconseguir 339.000 espectadors i un 17% de quota, i en canvi a la nit es va quedar amb 225.000 seguidors i un share del 8%.

Al conjunt del dia, la cadena més vista va ser Telecinco, que va aconseguir un share mitjà del 12,3%. TV3 va ser segona amb l'11,6%, i Antena 3 va ocupar el tercer lloc amb un 11,4% de quota de pantalla.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT