Publicitat
Publicitat

Audiències

L'Anglaterra-Ucraïna frega el mig milió i s'imposa en 'prime time'

L''APM?' arriba als 530.000 espectadors, però queda per sota del futbol en 'share'

L''APM?' s'està consolidant com l'únic espai capaç de plantar cara a l'Eurocopa. Aquest dimarts, igual que la setmana passada, ha superat el partit que enfrontava Anglaterra i Ucraïna pel que fa a la mitjana d'espectadors, tot i que –també com fa set dies– el futbol s'ha situat per davant de l'espai de zàping en termes de 'share', i ha estat més seguit durant els minuts en què totes dues emissions han coincidit. Així, l''APM?' apareix al segon lloc del rànquing diari –la primera posició és per al 'Telenotícies migdia'– amb 530.000 espectadors i un 16,3% de quota de pantalla, mentre que l'Anglaterra-Ucraïna emès per Telecinco surt just a continuació, amb una mitjana de 499.000 seguidors però una quota del 17,4%.

Un cop acabat el duel entre l'Eurocopa i el programa de zàping de TV3, el domini va passar a mans de La Sexta, que va convertir la pel·lícula 'El beso del dragón', en el segon 'Taquillazo' més vist d'aquesta temporada, amb 351.000 espectadors i un 13,1% de quota de pantalla.

Per cadenes, TV3 va recuperar un lideratge que durant els últims dies se li havia escapat:

1. TV3: 14,3%

2. Telecinco: 12,7%

3. La 1: 9,3%

4. Antena 3: 8,8%

5. La Sexta: 5,5%

6. Cuatro: 4,9%

7. 8TV: 4,0%

8. FDF: 3,2%

9. Neox: 2,6%

10. Clan: 2,3%

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT