Publicitat
Publicitat

Audiències

El '30 minuts' domina el 'prime time' per davant de 'Salvados'

Buenafuente, amb menys de 400.000 espectadors, cau per sota d''Aída' i 'La película de la semana'

El '30 minuts' sobre la situació dels afectats per la fallida de la cooperativa de l'Aldea va ser el programa més vist d'aquest diumenge a la nit. 512.000 persones van veure el reportatge, que va obtenir una quota de pantalla del 14,6% i va superar el programa de La Sexta 'Salvados', que en aquesta ocasió se centrava en l'ús que han fet els bancs de les ajudes de diner públic que han rebut. Va aconseguir 456.000 espectadors i un 13,7% de 'share' a Catalunya. 

Per darrere d'aquestes dues opcions informatives van situar-se la sèrie de Telecinco 'Aída', amb 441.000 seguidors (13,3%), i la pel·lícula 'Asesinato justo', que va aportar a La 1 397.000 espectadors (12,6%). En canvi, el programa d'Antena 3 'Buenas noches y Buenafuente' no apareix fins al cinquè lloc de la franja, amb 386.000 espectadors i un 11,9% de quota a Catalunya. És un resultat més alt que el de la setmana passada –quan va reunir 343.000 persones–, però en aquesta ocasió no tenia la competència del futbol.

Més enllà del 'prime time', TV3 va situar el 'Telenotícies vespre' com el programa més vist del dia, amb 656.000 espectadors, i el 'Telenotícies migdia' al tercer lloc del rànquing, amb 499.000 seguidors i per darrere del '30 minuts'. La quarta posició va ser per al Gran Premi de Portugal de MotoGP, que va donar a Telecinco 493.000 seguidors i un 27,6% de quota al migdia.

Per cadenes, Antena 3 va ser la més vista al conjunt del dia, amb un 11,4% de quota mitjana, gràcies sobretot al bon paper del cinema a la tarda. Telecinco, amb un 10,7%, va ocupar la segona posició, mentre que TV3 va ser tercera amb un 10,2%.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT