Publicitat
Publicitat

Audiències

El '30 minuts' i el cinema de La 1 es reparteixen el 'prime time'

El Gran Premi d'Indianapolis de motociclisme domina la seva franja

El '30 minuts' sobre 'La festa del cel', que es fixa en l'alta concentració d'aeroports infrautilitzats que hi ha a l'Estat, va ser l'espai més vist aquest diumenge en 'prime time'. El reportatge, que quan es va estrenar al gener va convertir-se en un dels més vistos de la temporada, ha repetit ara les bones xifres amb 360.000 espectadors i una quota de pantalla del 18%, que el converteixen en el segon programa més vist del dia, superat només pel 'Telenotícies migdia', amb 455.000 seguidors i un 29% de 'share'.

Acabat el '30 minuts', TV3 va mantenir momentàniament el lideratge amb l'inici del 'Hat trick Barça', però ràpidament el domini va passar a mans de La 1, que va situar la pel·lícula 'Lío embarazoso' al segon lloc del 'prime time' i al quart del global diari, amb 286.000 espectadors i un 14,2% de quota.

D'altra banda, destaca el bon paper assolit al vespre pel Gran Premi d'Indianapolis de motociclisme. La transmissió, per Telecinco, de la cursa de Moto2 va ocupar el sisè lloc de la jornada, amb 266.000 espectadors i un 17,1% de quota, mentre que la cursa de MotoGP va situar-se just a continuació, amb 26.000 seguidors i un 'share' del 18,9%.

Pel que fa al rànquing de cadenes, TV3 va imposar-se per la mínima a Antena 3:

1. TV3: 10,3%
2. Antena 3: 10,2%
3. La 1: 9,4%
4. Telecinco: 8,5%
5. Cuatro: 5,8%
6. FDF:4,0%
7. La Sexta: 3,8%
8. Neox: 2,7%
9. Divinity: 2,7%
10. La 2: 2,5%



Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT