Publicitat
Publicitat

Audiències

L''APM?' tanca l'any amb més de 750.000 espectadors

L'espai de zàping lidera el dia amb prop del 25% de 'share'. TV3 encapçala també la resta del 'prime time' amb l'espectacle del Tricicle 'Garrick'

L' APM? va tancar aquest dimarts el 2011 amb un dels millors resultats d'aquesta temporada, els quals li van permetre mantenir-se còmodament al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. L'espai de zàping va arribar als 753.000 espectadors i va obtenir un 24,6% de quota de pantalla, la més alta del curs fins ara.

TV3 va mantenir el lideratge en la resta del prime time amb l'emissió de Garrick. L'espectacle del Tricicle va reunir 440.000 catalans –un 16% de share – i va imposar-se a la resta d'opcions de la seva franja, especialment, l'estrena de la minisèrie de Telecinco Rocío Durcal. Volver a verte, que repassa la vida de l'actriu i cantant i que va convertir-se en la segona opció del prime time, amb 326.000 seguidors i una quota de l'11,6%.

Tot i ocupar les cinc primeres posicions del rànquing de programes –amb l' APM?, el Telenotícies migdia, el Telenotícies vespre, Garrick i el Telenotícies comarques– TV3 no va poder tancar el dia com a líder. La cadena pública va tenir una quota mitjana del 12,2% i va quedar lleugerament per sota del 12,4% de Telecinco.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT