Publicitat
Publicitat

Audiències

'Polseres vermelles' guanya seguidors en la seva segona setmana a Antena 3

La sèrie lidera la nit a Catalunya. A Espanya va ser el més vist del dia tot i un lleuger descens fins als 2,8 milions d'espectadors

El públic català té ganes de més 'Polseres vermelles'. És el que es pot deduir dels excel·lents registres que la sèrie ha obtingut des que la setmana passada es va començar a emetre per Antena 3 des del primer capítol, que ja s'havia vist fa més d'un any per TV3. Si els dos primers episodis, emesos la setmana passada, van tenir entorn de 530.000 espectadors, aquest dilluns la xifra va créixer encara més, i el segon dels dos capítols emesos va arribar als 553.000, amb un 'share' del 25%. El primer episodi va quedar lleugerament per sota, amb 524.000 seguidors i un 19,5% de quota de pantalla. La sèrie va ser líder del 'prime time' i va ocupar el segon i el tercer lloc del podi, només per darrere del 'Telenotícies migdia' i els seus 626.000 espectadors.

Al conjunt de l'Estat, les xifres també són elevadíssimes, i aquesta setmana la sèrie va tornar a ser el més vist del dia. El primer episodi va tenir 2,7 milions d'espectadors –17,5% de 'share'– i el segon es va enfilar fins als 2,8 milions –19,9%–, unes xifres més baixes que la setmana passada, quan la sèrie va situar-se per sobre dels 3 milions d'espectadors, però igualment satisfactòries.

La segona opció del 'prime time' va ser TV3, que amb l'emissió d''El camí del Tito' va reunir 444.000 persones i va obtenir un 16% de quota de pantalla. En canvi, la sèrie 'Gran Nord', que va competir directament amb 'Pulseras rojas', va sortir molt perjudicada de l'enfrontament i va caure fins als 238.000 espectadors i el 9,5% de quota.

D'altra banda, destaca l'excel·lent paper de la sèrie 'Plats bruts'. En la seva enèsima reposició a TV3, la sèrie de Joel Joan i Jordi Sánchez va situar-se al sisè i setè lloc del rànquing diari, amb 436.000 i 369.000 espectadors durant la tarda, cosa que va reportar als dos capítols emesos aquest dilluns –els dos primers– un 'share' del 22,5% i del 20,1%, respectivament.

Per cadenes, TV3 va ser la més vista del dia, per davant d'Antena 3:

1. TV3: 14,1%

2. Antena 3: 13,2%

3. Telecinco: 10,5%

4. La 1: 7,5%

5. La Sexta: 4,8%

6. Cuatro: 4,2%

7. 8TV: 3,9%

8. FDF: 3,3%

9. Neox: 2,9%

10. La 2: 2,5%

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT