Publicitat
Publicitat

Audiències

'30 minuts' lidera, però La 1 domina el dia gràcies al cinema

L'espai de reportatges va arribar fins als 621.000 espectadors, el seu segon millor registre de l'any

El 30 minuts d'aquest diumenge, centrat en l'hiperexigent sistema educatiu de Corea del Sud, va ser aconseguir 621.000 espectadors i va convertir-se en la segona edició més vista de la temporada, superant fins i tot el reportatge de la setmana anterior sobre els aeroports. El programa, que va tenir una quota de pantalla mitjana del 19,2%, va situar-se al capdavant del rànquing del dia, per davant de tres espais més de TV3: l' APM? Extra (599.000 espectadors i un 23,8% de quota), el Telenotícies vespre (536.000 seguidors i un share del 17,4%) i el Telenotícies migdia (que va arribar als 428.000 espectadors i al 22,9% de quota de pantalla).

Tot i així, la cadena catalana va haver-se de conformar amb el segon lloc al global del dia, amb un 10,8% de share, mentre que La 1 va arribar fins al 13,2%. La cadena estatal es va veure beneficiada pel bon rendiment de la seva oferta cinematogràfica: va liderar bona part de la tarda amb El rey escorpión (cinquè programa més vist del dia, amb 451.000 espectadors) i Sister act 2 (368.000 seguidors), i a la segona part del prime time va imposar-se gràcies a Batman begins, que va reunir 445.000 catalans i va imposar-se a la sèrie de Telecinco Aída, la segona opció de la franja amb 410.000 espectadors.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT