Publicitat
Publicitat

AUDIÈNCIES

Les campanades de TV3 lideren amb un 31,1% d'audiència

La pública catalana va ser la més vista la nit de Cap d'Any amb un total de 761.000 espectadors, en una gala presentada per Agnès Marqués i els Guardiola i Mourinho de Crackòvia

TV3 va ser la cadena elegida per un 31,1% dels catalans per prendre el raïm de Cap d'Any. Un total de 761.000 espectadors van seguir la retransmissió de les campanades a la cadena pública, a càrrec del Guardiola i el Mourinho de Crackòvia. La segona posició l'ocupa La 1, amb un 30,8% de quota de pantalla i 732.000 televidents. Les campanades de Telecinco van registrar només un 16,5% de quota de pantalla a Catalunya, 398.000 televidents.

José Mota lidera al conjunt de l'Estat

Anne Igartiburu i José Mota van convertir La 1 en la cadena amb més audiència a les campanades al conjunt de l'Estat amb 7.209.000 espectadors i 48,8% de quota de pantalla. Telecinco, enguany amb Isabel Pantoja, el seu fill Francisco Rivera i Jorge Javier Vázquez, va fer-se amb la segona posició, amb 3.266.000 espectadors i 22,1% de share. En tercer lloc va ser per Antena 3, amb Carlos Sobera i Carolina Cerezuela, amb 1.442.000 espectadors i 9,8% de quota.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT