Publicitat
Publicitat

Televisió

Els càmpings lamenten la "mala imatge" del sector que ofereix la sèrie 'Con el culo al aire'

Critiquen que la producció relacioni el càmping amb la desocupació

Tot just l'endemà d'estrenar-se, la sèrie d'Antena 3 'Con el culo al aire' ja ha generat les primeres polèmiques. La Federació Espanyola d'Empresaris de Càmpings (FEEC) ha emès un comunicat en què critica la "mala imatge" que, en la seva opinió, ofereix la sèrie sobre aquest tipus d'allotjaments.

D'entrada, deixen clar que la llei prohibeix que els càmpings puguin ser llocs de residència habitual –com és el cas dels protagonistes de la sèrie–, i també lamenten que se'ls relacioni amb "la crisi i la desocupació". Els protagonistes de la sèrie opten per viure de càmping perquè els seus recursos econòmics no els permeten cap alternativa, però la FEEC assegura que les seves empreses generen 12.000 llocs de treball directes a l'Estat i que els campistes hi poden trobar tot tipus de serveis.

La FEEC reivindica també la qualitat dels seus allotjaments i els punts forts del càmping, que més enllà de "la relació qualitat-preu" inclouen "les relacions socials" i "el contacte amb la naturalesa".

En la seva opinió, 'Con el culo al aire' presenta una situació "sorgida dels seus guionistes o creadors i que poc o res té a veure amb la realitat del sector", i critica que, malgrat els oferiments del sector per assessorar els responsables de la producció, no van rebre "ni tan sols una trucada de la direcció de la sèrie". A 'Con el culo al aire', "l'esforç d'empresaris i treballadors i les ganes i il·lusió de milers de clients queden ridiculitzats innecessàriament", sentencia el comunicat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT